How to connect Unified Chat to n8n
This guide explains how to integrate UniChat with n8n using webhooks and HTTP requests, so you can automate conversations and connect with AI models or other services.
Explore expert insights, product updates, and practical tips on delivering smarter, faster, and more personal customer support. Stay connected with the latest in multi-channel messaging, SaaS trends, and customer engagement strategies.
Explore guides, tutorials, and best practices to get the most out of Unified Chat.
This guide explains how to integrate UniChat with n8n using webhooks and HTTP requests, so you can automate conversations and connect with AI models or other services.
This document will help you fully set up your website live chat. It explains how to create and use the additional settings for a desired website inbox.
This guide will help you connect your Facebook page with Unified Chat (Unichat). Follow the simple steps below to set up your inbox, authenticate with Facebook, and start managing customer messages directly from Unified chat.
Unichat হচ্ছে বাংলাদেশে তৈরি একটি SaaS ভিত্তিক Omnichannel Unified Chat System, যা বিশেষভাবে ডিজাইন করা হয়েছে SME ও এজেন্সি ব্যবসার জন্য। এটি আপনাকে একসাথে Multiple WhatsApp Business, Facebook Page Inbox, Instagram DM, Telegram, Website Live Chat, Email — সব প্ল্যাটফর্ম থেকে আসা মেসেজ এক জায়গায় আনতে সাহায্য করে।
বর্তমান ডিজিটাল মার্কেটিং জগতে ব্যবসার সফলতা অনেকাংশে নির্ভর করে কাস্টমারের সঙ্গে দ্রুত, ব্যক্তিগত ও কার্যকর যোগাযোগে। আপনি হয়তো হাজার হাজার টাকা ব্যয় করছেন Facebook Ads বা Google Ads–এর পেছনে, কিন্তু যদি একজন আগ্রহী কাস্টমার মেসেজ পাঠিয়ে উত্তর না পান, তাহলে সেই টাকা কার্যত নষ্ট হয়ে যায়।
বর্তমানে বাংলাদেশের ই-কমার্স খাত দ্রুত বাড়ছে, আর এই প্রতিযোগিতামূলক বাজারে টিকে থাকতে হলে শুধু বিজ্ঞাপন বা প্রোডাক্ট
বর্তমানে বাংলাদেশের ই-কমার্স খাত দ্রুত বাড়ছে, আর এই প্রতিযোগিতামূলক বাজারে টিকে থাকতে হলে শুধু বিজ্ঞাপন বা প্রোডাক্ট লিস্টিংই যথেষ্ট নয়। একটি বড় সমস্যা যেটা অনেক ই-কমার্স ব্যবসা উপেক্ষা করে, তা হলো কাস্টমার কমিউনিকেশন।
Join growing businesses using Unified Chat to manage support across all channels—from one smart platform.